(this brings back so much memories aaah!!)

tagged: #nagareboshi #chapter #old #2010 #makes me cringe a bit tho hahahahah

yusaku done on july 13

found this deep in the folders lol

tagged: #yusaku #my art

elegyyap:

commission’s price chart updated~~

See I told you I didn’t know when I would be on, earlier than expected lol

But I’ll still be on hiatus for the week because of uni, but I’m willing to do commissions on the weekend (so the waitting time would be about 5 days max).

Any questions feel free to ask and if possible please help spread this!

Thanks in advance

-5 SLOTS FOR NEXT WEEKEND OPEN-

tagged: #commission #art comission #sketch #portrait #my artwork #still haven't got a single commission OTL hahahah
hiatus

today I’m leaving for a friend’s house to attend university nnngh it’s so exciting but it’s so weird and creepy at the same time tho

i’ll be busy and stuff and it’s best to get out of here for a while I WON’T Set a date for this since I always end up coming back earlier than expected lol

bye for now you butts (。+・`ω・´)ノ

tagged: #elegyyap

sleppu:

hey *leans against wall* wanna ship our ocs *slips and falls*

tagged: #text #missing our ocotp
going on a unfollow spree

my dash is constantly on +100 god knows how far it goes and some of the content is now kinda eh..

if by chance I unfollow you, don’t take it personally man we’ve all got different tastes //hugs

tagged: #elegyyap

always wanted to try this style it’s so cute and fun and now I wanna do more for friends but but there’s uni stuff I must do (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻

tagged: #ryoko #elegy cleon #my art #another style #y did i draw winter stuff its summer i still want summer
Hey! You usually send me messages of that askbox memes, and I noticed I never sent you anything, so here I am! I wish you a great weekend darling, and that everyhting goes well with you (:

aww thank you so much gosh same for you~~ //hugs

tagged: #ask #blowing-petals

lilaira:

1am - 3am are the best hours for drawing.

image

tagged: #q
REBLOG IF YOU HONESTLY THOUGHT YOU’D NEVER GET OVER 10 FOLLOWERS.

image

tagged: #ahahahahah kinda yeah